Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

Οι προπονητές του ΠΑΟΚ μιλάνε για την ομάδα.......Τι δεν καταλαβαίνεται ακόμη;



Παύλος Δερμιτζάκης: «Τα κάστρα πέφτουν από μέσα». 



Χουμπ Στεφενς: «Εδώ και αρκετό καιρό ήξερα ότι αυτό θα συμβεί, παλεύαμε για τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα και έχουμε φτάσει στα ημιτελικά του Κυπέλλου, όμως το τελευταίο διάστημα χάναμε ή φέρναμε ισοπαλία σε αρκετά ματς. Τον τελευταίο καιρό είχα παρατηρήσει ορισμένους ανθρώπους να παίζουν κάποιο ρόλο. Όταν την Κυριακή ήμασταν μπροστά με 2-0 και το ματς έληξε 2-2, ήξερα ότι έφτασε η ώρα.» 


Αγγελος Αναστασιαδης:Το μόνο που δεν κατάφερα να κάνω ήταν να κερδίσω τον ΠΑΟΚ, σαν προπονητής του ΠΑΟΚ!........ Όποιος καταλαβαίνει, καταλαβαίνει! Τι έγινε μετά; Μετά υπάρχει ο ΠΑΟΚ. Αυτός δεν κερδίζεται. Εγώ δεν μπόρεσα. Η Κωνσταντινούπολη έπεσε γιατί άνοιξε η πόρτα από μέσα, αν δεν άνοιγε από μέσα οι Τούρκοι ακόμη έξω θα ήταν. Εγώ θα σας πω κάτι, εμένα μετά το παιχνίδι με τον Αστέρα με διώξανε. Είπα στους παίκτες "αυτό που κάνατε, θα το πληρώσετε!" …..Εγώ έφυγα από τον ΠΑΟΚ και ο Τζαβέλλας ήταν εκεί. Και δεν μιλάμε για τον Αναστασιάδη αλλά για τον θεσμό. Ο θεσμός είναι ο προπονητής……. λέω ότι αν η ομάδα είναι αγαπημένη και όλοι μαζί ο ΠΑΟΚ δεν θα ήταν 25 πόντους πίσω».


Ιγκορ Τουντορ: Μπορεί να έχεις λεφτά, μια καλή οικονομική πολιτική και ένα δυνατό εμπορικό τμήμα αλλά αν δεν έχεις αθλητική φιλοσοφία και ξεκάθαρο μακροπρόθεσμο σχέδιο, ικανούς και τίμιους ανθρώπους να δουλέψουν πάνω σε αυτό, δεν μπορεί να συμβεί τίποτα.....Αν θέλουμε να μιλήσουμε για λεπτομέρειες, μπορώ να πω ότι κάποιοι παίκτες δεν είναι ίδιοι όταν χάνουμε και ίδιοι όταν κερδίζουμε.....Ξέρω πολύ καλά τι φταίει αλλά για να είμαι ειλικρινής, δε μπορώ να το πω εδώ μπροστά σας.»

Βλάνταν Ίβιτς: "...κάποιοι παίκτες έχουν κάνει κάποια λάθη που δεν γίνονται. Συζήτησα με το πρόεδρο, θα του παρουσιάσω εγώ σε λίγο, ή θα μείνω εγώ ή θα φύγουν κάποιοι άλλοι. ......Άλλαξα κάποιους παίκτες. Δεν θέλω να πω ονόματα.... Κοιτάξτε, δεν λέω ότι κάποιοι ίσως να μην μπορούν, απλά μπορεί να μην θέλουν. Πιστεύω ότι κάποιοι από εσάς εδώ, γνωρίζετε. Σήμερα ήταν πιο ξεκάθαρο. Γιατί φαίνεται το τελευταίο καιρό πως κάποιοι έχουν πρόβλημα. Και μέσα στα αποδυτήρια και φαίνεται στον αγωνιστικό χώρο, τις τελευταίες 20 μέρες με ένα μήνα. ....."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Free Blog Counter